Reisi ärajäämine ja rahade tagastus

Firma juhtkond ei vastuta reisigraafikust kõrvalekaldumiste eest, (hilinemised väljumis- ja saabumisaegades või väljumiste tühistamised) kui see on põhjustatud ilmastikutingimustest või muudest Linda Line’ist olenemata asjaoludest (force majeure, tolli- ja piiritsooni läbimine ning tehnilised põhjused). Ilmastikutingimuste või muude Linda Line’ist olenemata asjaolude tõttu (force majeure) ära jäänud reisi eest ei kompenseerita kliendile tekkinud lisakulu, samuti saamata jäänud tulu.

Laeva kaptenil on õigus tühistada reisi hiljemalt 1 tund enne väljumist. Linda Line’i kassa teavitab kõiki reisijaid reisi mittetoimumisest sõnumi teel. Palume kõikidel reisijatel alati helistada ka ise Linda Line’i kassasse või jälgida uudiseid Linda Line’i kodulehel enne reisi väljumist. Juhul kui laev ilmastikuolude (kapten otsustab laeva väljumise, üle 15 m/s tuul ja/või lainekõrgus üle 2 meetri) või tehniliste põhjuste tõttu ei välju, saab broneeringut kasutada vastavalt sadamas asuvast piletikassas saadud informatsioonile:

  • Broneering on kehtiv kuni hooaja lõpuni kliendile sobival Linda Line’i reisil (vabade kohtade olemasolul). Piletid, mis ostetakse pärast 1.10. kehtivad kuni 31.05 järgmisel aastal.
  • Pileti rahade tagastus 1-3 nädala jooksul peale reisi tühistust. Täida rahade tagastus vorm meie kodulehel ja me tagastame rahad teie arvele. Kassast tagastatakse rahad vaid pileti ostnud kliendile ja pileti summa ei saa ületada 100€.
  • Suunamine lähimale Linda Line´i või lepingulise laeva väljumisele.
  • Seeriapiletile kanname tormi korral reisi piletile tagasi.

Rahade tagastus